Promenad med galen hund och åsna


Hej på er där ute nu är det jag Hasse som skriver i dag.
I dag har det väl inte varit så mycket utan det har nog mest handlat om att vila oss lite efter allt stök med åsnehus och förberedelser för den gäst som ska komma hit och bo i morgon, men det är klart att det har varit lite grunkande med Åsnan. Vi startade mitt på dan och skulle gå med honom runt området tillsammans med Loffe, nu var det lite för varmt men det var nog inte så där så att man kan kalla det en framgång, tvärtom det blev lite rörigt, men nu till kvällen gick vi med alla hundarna och Åsnan och det gick inte så illa, så det kanske kan bli hyfsat med tiden.

Det gäller att hålla styr på Loffe som gärna vill nafsa Trigga i hasorna

Ibland gick det ganska bra

Det tråkiga är att Annelie har fått ett dödsbud i från Sverige så hon måste åka dit och närvara, det måste vara ledsamt för henne, men nog om det.
Ni har ju sett Åsnan och jag lovar han är både snygg och snäll, Annelie hävdar att jag bara är snygg så Åsnan måste vara något extra, vi ska försöka hitta en vagn till han så vi slipper gå och då tror jag säkert att ni vill åka med.
Hasse vi knapparna.

Skriv gärna en kommentar, det är alltid roligt att få.

Kommentarer

Åse Rexius sa…
Hej
Vad tråkigt med dödsfallet. Mina tankar går till dig Annelie.

Det ser rätt bra ut med åsnan tycker jag.

Kramar

Åse
Tack Åse, tyvärr är det ju livets gång.
Kram kram
/Annelie

Populära inlägg i den här bloggen

Gäster upplever genuint lantliv

Vilket mörker

Finbesök idag